immlç

Small Grey Outline Pointer

15 Temmuz 2017 Cumartesi


Evet geçenlerde markette gezerken dikkatimi çeken bir üründen bahsetmek istedim sizlere.

Golf YOGO ilk defa gördüm kalorisine baktığımda hem şaşırdım hem sevindim.Denemek için alıp evime geldim,detaylı incelediğimde eklenti şekerin fazla olduğunu farkettim.

59 gramında - 84 kalori var
Kalorisi oldukça düşük ama dediğim gibi şeker oranı fazla

Tadına gelirsek balın tadı çok fazla,bana göre çok çok tatlı.Yoğurt tadıda çok baskın,içindeki badem krokanları gayet güzel,ama inanın bana evde yoğurtla balı karıştırın yine aynı tat.Hiçbir fark yok,dondurma tadı 0.Açıkçası 2 Tl vermeye değmez.Tabi beğenenleri bilemem bize ancak afiyet olsun demek düşer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet geçenlerde markette gezerken dikkatimi çeken bir üründen bahsetmek istedim sizlere. Golf YOGO ilk defa gördüm kalorisine baktığımd...